Västerås

Kom hem till hemstaden på onsdagkväll och då började det med middags hos syster. Hennes sambo Marcus hade lagat hans paradrätt vegitarist lasagne med massor av soltorkade tomater och chevre och då menar jag MASSOR! Väldigt gott är det!!!

På torsdagen var det lugnt jag och Frazze fick mysa i soffan både på förmiddagen och eftermiddagen. Under lunchen var jag nere på stan med pappa och åt en väldigt god lunch med pappa på Vardag.
Så här kan det se ut när jag och Frazze ligger i soffan. ;-)
Fredagen innehåll allmänt fix och trix och sen en grekiskinspirerad middag. Färsbiffar med soltorkade tomater, oliver och fetaost som vi hade i salladen också. Allt serverades med klyftpotatis och tzatziki. Fördrink före och ett härligt rött vin till middagen. Fredagsmys på hög nivå!

Lördagen bjöd på andra bullar. Då var det party på kvällen som gällde. Både mamma och jag var iväg till frissan på dagen. Mamma hade bokat bord på Limone (typ bästa restaurangen i Västerås!) för oss och de närmaste vännerna. Underbart god mat och ett tal från mig till mamma senare så var vi hemma vid midnatt.

Outfit på lördagen, klänning från Bik Bok
Nu kan man ju tro att söndagen var lugn men icke. Då var det släkten som ville fira mamma också. Vi hade gjort det bekväm och beställt catering. Alla åt massor och det avslutades med kaffe och tårta. :) Perfekt för mig med släktkalas också för då hann jag träffa alla även fast jag bara var hemma en kort tid.

Hemresa blev det direkt på kvällen. Jag har inte så mycket bilder från den underbara helgen för jag tog med mammas kamera. Kanske kommer upp nån annan gång. =P Nu vet ni vad jag har haft för mig. Så ni inte missar nånting. ;-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar