Lagat mat!

Idag gjorde jag en väldigt god fiskrätt sk Göteborgsfrestelse. Fick den första gången av min farfars fru för många många år sedan och mamma har också gjort den ett par gånger genom åren men idag gjorde jag den själv för första gången och GOTT blev det! Har en känsla av att det kan bero på grädden som man tillagar fisken i. ;-)

Sen när jag ändå var igång så gjorde jag en paj också. Ni vet väl att det är miljövänligt/eleffektivt att laga flera rätter på en gång när man tex använder ugnen. Så det gjorde jag. När jag var klar med det och diskat undan hade jag typ lust att fortsätta laga flera rätter men mina matlådor är faktiskt slut och då ska ni veta att jag har MÅNGA matlådor. Skönt att jag fyllt på frysen lite igen. Idag blev det 7st.

Nu ska jag över till Anna och sno lite av hennes bilder och hon ville ha ett gäng av mig också. :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar