Julklapp

Ordet julklapp kanske känns lite fel just nu. Men så här står det till: Ida skickade en julklapp till mig från Syd Korea som jag skulle hämta upp hemma hos hennes föräldrar under julen, vilket jag glömde bort! Jag bad mamma hämta upp den vilket hon gjorde kanske nån månad efter jul dvs slutet av januari kanske. Hon skulle skicka den till mig med en lagbok som Lars skulle köpa på Tingshuset, lagboken drog ut på tiden och jag köpte en här istället. Nu har det gått ytterligare 4 veckor kanske, dvs slutat av februari. I Mars hade jag ganska mycket tid ledigt från skolan och jag bestämde mig för att åka till Sundsvall och sen vidare ner till Västerås för mamma fyllde år. Sagt och gjort, så jag öppnade min julklapp i slutet på mars! Tack Ida och god jul till dig med. ;-) Fick bland annat nån slags konstig krydda, Syd Koreansk sprit och...
Läppbalsam och handkräm i de gulligaste förpackningarna ever!

Choklad överdragna kex...

.... som såg ut som kinapinnar. :D
Riktigt rolig julklapp från en annan kontinent. :)
<3

1 kommentar: