Stockholm, fredag

Vi hade en kanon helg i stor stan! Kom dig vid lunch, åt lite lättare för vi skulle på middag hos min faster på kvällen. Jag visade Erik runt bland mina gamla kvarter och sen blev det after work på den lokala puben. Det är en engelsk inspirerad pub med massor av ölsorter och rutiga tyger på väggarna. ;-) Riktigt härlig miljö det var roligt att träffa några gamla bekanta och Erik gillade puben också. :)

Blev en sen kväll hos faster efter god mat och kinect! Haha, Kinect var riktigt kul tyckte jag men man såg ju helt tokig ut ju! =P Jag måste kanske erkänna också att Marie (min faster) och hennes pojkvän Mattias slog mig och Erik i par spelen. Samarbete kanske kommer med åldern. ;-) Haha!! Sjukt kul och trevlig kväll iaf!! :D

Kyckling fajitas till middag!
Jag, Erik och Marie
Marie och Mattias
Kinect
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar