Cheescake

Idag har det vart en bra dag! Inte så konstigt när man vart ledig kanske. ;-) Dagen började med promenad och sen gott te med Sandra här hemma. En snabb lunch senare så satte jag igång att städa och sen var det dags för crossfit. Var väldigt bra träning idag och som alltid helt slut efteråt. :D Middag och sen tvätta. Väldigt produktivt känns det som men låter kanske inte så kul. Känner mig bara allmänt nöjd för mig själv. Nu ska jag äta en apelsin som kvällssnacks. :)


Den här kanske jag hellre skulle ta en bit av. Sandra och jag pratade om att baka tidigare idag och jag röstade för en cheescake. Så här såg det nämligen ut när jag gjorde en förra gången, väldigt länge sedan! Är Leilas american cheescake. Sjukt god och kan rekommenderas!!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar