Mellanmål

Idag blir träningen väldigt sent inte förens klockan sex börjar det och kommer nog inte vara hemma förens strax efter åtta, så idag blir det mellanmål. Valio yoghurt med banan, russin och braun flingor. :)

Sen måste jag bara få säga NNNEEEEEEJJJJJJJ!!!! Just nu är det snö storm och haglar ute!! Inte vad jag önskade mig direkt. Hoppas det slutar snabbt!
Små hagel på fönsterbrädan
Riktigt taggad inför Bodystepen idag iaf!! Det är nytt pass idag så det ska bli roligt med ny koreografi och låtar. Spännande! :D Brukar däremot vara riktigt jobbigt första gångerna på ett nytt pass så jag hoppas jag orkar hela vägen. =P Mina ben är ganska slut idag ska jag säga er. Gör ont att stå, sitta, gå, ja allt! Ska stretcha ordentligt efter passet idag så jag kan springa med Sandra imorgon efter tentan. Men är det sånt här väder kanske vi får springa inne. Får se vad Sandra säger.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar