Flåset

Hejsan!
Ni kan numera kalla mig flåset eller kanske den som inte har flås. Haha. Skämt och sido. Sprang "med" tjejerna för ett par timmar sen som jag sa att jag skulle göra. Blev en runda på 6.3 km på 50 min. Inte så bra tid direkt, haft bättre, men jag sprang iaf hela vägen. Jag har distansen i benen det känner jag för när jag var klar kändes det som om jag hade kunnat springa en bit till, MEN jag har inte hastigheten och flåset. Få upp tempot är mitt största problem. Får försöka jobba på det. Bara ligga i med löpträningen antar jag så kommer det väl så småningom. Något jag kände idag också är att jag måste ha musik i öronen. Hatar att höra på mig själv när jag andas. Har man någon bra låt får man oftast upp tempot lite också för man vill typ springa i takt. Ja, ni hör ju. Mycket att jobba på och lite mindre än 2 månader kvar till milen.

Nu ska jag gå till skolan och en föreläsning sen blir det storhandling på ica, skrivit matlista och allt! :)

Så här såg jag ut innan, mer svettigt efter!!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar