Igår

Dags att uppdatera! Satt inget mer vid datorn igår, sorry! Men nu sitter jag är Erik och Sigrid har åkt in till stan för att gå på vårdcentralen och kolla upp vad det är för fel på stackarn, har haft feber en hel vecka nu och inga tendenser på att det håller på att bli bättre. :-( Hoppas han får nå penicillin nu så han kan bli frisk nån gång!

Pimpla var det ja, igår satt jag ute på isen i det fina vädret och fångade 0 fiskar! De tjuv åt inte ens mina maskar, haha! Bra det kanske, slapp jag sätta på nya. Lars var den enda som lyckades fånga nånting och han fick upp två små stackare de grillade vi på elden och de blev riktigt gott! (fick smaka såklart för att jag aldrig ätit fisk så förut) Det var en riktigt bra dag! Skönt att vara ute och man kände nästan hur solen värmde på kinderna, härligt.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar