Söndag

Jag har haft en bra dag idag! Inte mått dåligt alls bara velat ta det lite lugnt så har inte haft uppe datorn alls. Eftermiddagen spenderades med SATC maraton! :D Anna, Ellis och Sofia kom en stund också och joinade. :) Sen ville Anna till ica så jag hängde på, jag köpte pizza till middag och kikade på kvällsfilmen på svt. Kom precis hem nu från Anna och ska krypa till kojs. Imorgon är det skola igen och dags att starta en nu läsperiod. Även fast vi inte börjar några nya ämnen nu så känns det ändå som en nystart på nått vis.

Så här såg partypinglan ut igår! Jag skulle vilja tillägga att jag tog den här bilden när jag kom hem på natten vid tre, halvt fyra tiden. ;-) Fortfarande fräsch eller hur!?

Kjol: Monki
Topp: Gina (många år gammal)
Armband: Köpt i Turkiet
Halsband: Present
Nagellack: Depend, nr03

Kärlek till er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar