16 juni 2011

Idag har jag inte ens hunnit ha rast. Dagarna kan verkligen vara olika. Ena dagen har man hur mycket tid som helst och andar dagen som idag så hopar sig allt. Men det var kul och dagen gick verkligen fort! :D

Imorgon är det fredag hörrni! Går veckorna verkligen så här fort? Vill inte att sommaren ska gå så fort! Men det gör den ju alltid, eller inte bara sommaren utan alltid. Alltid går tiden fort. Det gäller att försöka ta tillvara på all tid man får.

Om ni orkar kan ni ju lyssna på den här länken från spotify. Men gör det typ bara om ni inte är ledsna. För är ni redan ledsna så kommer ni garanterat att bli mer ledsna. Jag kan tycka det är rätt skönt att lyssna på lite mer sorgliga låtar när man inte är ledsen också för då förstår man mer de fina i dem istället för bara det lessna. Fattar ni vad jag menar? =P Lyssna iaf! Den är bra. :D   -----> HÄR

Jag ska försöka få in en rutin här också för att ta bilder på mig själv. Haha! Det här inlägget blir utan bild iaf men jag ska försöka bli bättre på de igen. Går ju upp lite tidigare än vanligt nu så jag prioriterar sömnen kanske. =P

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar