Lergropsstig

Idag började sommaren på riktigt, med regn, haha! Var bara ut att springa ändå. Har man sagt varannan dag så har man. Blev en kort men ack så blöt runda. Regnet uppifrån hade jag inget emot egentligen det var de jädrans vattenpölarna eller ska jag kalla det lergropsstigen som Erik lurade in min på. INTE kul att bli blöt om fötterna. Okej kanske lite men inte i typ andra steget så börjar det klafsa i skorna. Ne vet du vad!! Springer mycket hellre på asfalt i så fall. Visst vill jag ha lite kuperat också men det är ju i princip bara upp och nerförsbackar här i Stöde så det ska nog ordna sig det där.

Nu kanske ni är lite undrande varför jag bara börjar så hör rakt av men jag tyckte det kändes bäst helt enkelt. Kommer att uppdatera med om vad som hänt förra veckan i Kroatien också. Var en mycket lugnt och härlig semester. :)

Idag var det fösta dagen på jobbet också. Mer om det senare!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar