Husmor

Och jag syftar inte på mig själv, utan på Eriks mamma Sigrid. Hon bakar för fullt här hemma och jag sitter här i soffan bredvid köket och blir frestad. Luktar så gott!

Igår jobbade jag ju hela dagen, sen hem med tåget och så köpte jag jordgubbar och satt och rensade dem ute på bron, några slank nog in i munnen också och de var riktigt sommar söta. :D Sen var det bara ut och springa. Vet inte riktigt hur långt det blev men jag gissar på mer än 4km men mindre än 5km. Var en skön runda och jag känner att jag börjar hitta tillbaka till formen efter semestern. På söndag ska jag antingen köra backträning (hittat världens bästa och jobbigaste backe jag kan köra i) eller så väljer jag att springa en lite längre runda, 8km tänkte jag. Får se vad jag känner för. :)

Idag sitter jag vid datorn för det regnar ute. Funderar på att åka in till Birsta och kika lite på sommar rean. Får se om jag orkar. Vad ska ni göra idag?

<3

1 kommentar:

  1. Låter härligt! själv har man packat lite men mest väntar man på att de ska bli söndag så man kan sätta sig på flyget till Nya Zeeland :D!! Ska bli så kul!! Men åka och shoppa lite ;) alltid trevligt!

    SvaraRadera