Hemma men inte länge till...

Här bor jag just nu med Erik. I ett hus på familjens gård. Rätt gulligt tycker jag och det funkar kanon. Får skjuts till tåget på morgonen och Erik hämtar upp mig där på eftermiddagarna. Fint eller hur??

Utsikten från tågstationen här i Stöde. Lugnt och skönt på morgonen. :)
Men här kommer vi inte bo länge till för Erik har fått lägenhet i stan!!!!! :D Jag är jätte glad över att vi ska få testa bo ihop "på riktigt" och Erik tycker nog det är skönt att flytta hemifrån igen (även om han kommer vara hemma och skruva i garaget på helgerna). Kommer bo uppe mot Södra berget för er som är från Sundsvall vet nog vart det ligger. Jag kommer få gång avstånd till jobbet och Erik minskar sin restid med minst hälften varje morgon. Jag längtar!! <3 Flyttar den 4 juli så kommer väl lagom kunna bo där till gatufeten, vilket är toppen för att slippa bekymra sig om bussar och skjuts med mera.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar