Babblar som vanligt!

Insett att jag vart ganska dålig på att blogga de här sista dagarna och det tror jag beror på att jag har alldeles för mycket i huvudet just nu. Först är det tentan på fredag, sen måste jag skicka min kartong med grejer till Sundsvall direkt på eftermiddagen. På kvällen blir det fest!! (Hoppas min hjärna lugnat ner sig lite när jag fixat de där två första grejerna så jag kan parta loss.) Sen på lördag förmiddag tar jag flyget ner till Arlanda för att senare på eftermiddagen flyga till Kroatien. Längtar verkligen till semestern men tror inte jag kan slappna av förens jag är på Arlanda incheckad och klar. (Sen är det ju nytt jobb när jag kommer hem också, men kan helt enkelt inte tänka på det nu. En sak i taget.)

Slog mig nu också att det är juni idag, JUNI hör ni det!! Men jag tror aldrig jag vart med om en kallare vår en den vi haft här uppe i år alltså. Lite besviken över det men jag hoppas då på en varm sommar! I söder har det ju vart varmt länge nu. Vet inte om jag kommer att vilja bo kvar så här långt uppe i norr om det aldrig kan ta och bli varmt. Helt okej att det är svin kallt på vintern och då menar jag svinkallt men då får det ju banne mig bli varmt på sommaren också! Och hör sen! ;-)

Nu sitter jag och babblar igen. Kommit på mig själv att göra det på sistone. Har lixom ingen mening med inlägget från början utan bara skriver det jag känner för. Hoppas ni gillar det! Ibland orkar man helt enkelt inte ha ett mål med allt, man får ta det som de kommer. :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar