Time to say goodbye

Tentan är oviss men jag lever på hoppet tills jag väl pratar med mina kamrater och inser att hoppet antagligen kommer släckas för jag inte gjort som dem. Hehe.. Och 2/5 frågor var på saker jag inte ville ha (vi har gått igenom 10 områden). Snacka om otur!!!! Jag gjorde mitt bästa och hoppet är väl ändå det sista som överger människan... har jag hört....

Nu packar jag ner datorn och skickar den ner till Sundsvall med alla mina andra saker. Hoppas ni inte kommer sakna mig allt för mycket och jag kommer tillbaka om lite mer än 1 vecka. Har ingen aning om hur mycket jag kommer att kunna blogga under sommaren dock då jag kommer jobba hela dagarna (med spärrat internet). Så det kommer nog inte bli så mycket som det vart. Kommer säkert få någon abstinens av nått slag. ;-) Men just nu längtar jag bara till Kroatien! :D
Ha de bäst!

Turkiet förra året! :D
Ps. Sa jag att jag har SOMMARLOV nu!!!!
<3

1 kommentar: