Okej, midsommar helgen

Den här helgen har vart full späckad och jag är riktigt trött idag ska jag tala om för er. Ögonen håller på att åka igen redan nu. =P

Midsommarafton bjöd upp till fest nere i Sandviken. Eriks kompis skulle ha fest i sin stuga så vi drog ner. Jag, Erik, kompis Patrik och hans bror Lars. Blev en liten roadtripp och självklart började vi festen redan i bilen (förutom stackars Lars som körde då.) Vi drog med oss husvagnen vilken kändes som ett väldigt smart drag när festen började lida mot sitt slut.

Var nere till fyra fem någon gång och då var det bara att dra på sig blommiga klänningen. Det här är den ända bilden jag har på mig själv från kvällen! (Det är inte lätt när man umgås bara med killar som helst inte är med på kort också! Så det blir inte så mycket bilder som ni kanske förstår.)
Vi hade en egen grillmästare! Vår skivade rostbiff blev mumma!!!!

Trubadurer också. Riktig midsommar feeling blev det där ett tag.
 Fest hela kvällen och ni vill inte veta hur det såg ut på gården morgonen. Rullade hemmåt mot eftermiddagen så vi var hemma vid åtta snåret.

Då var det bara att börja om!! Ikväll var det Viskan som gällde. Och vilken lyckad kväll på Viskan det blev. Mycket mingel, lite dans och lite naket, nä haha, skämt och sido! Hur kul som helst hade vi och gick hem efter att sista låten hade spelats.

Vaknade upp på söndagen mot strålande sol, perfekt för utomhus göra. Först rensa ur husvagnen men sen blev det till att vaxa båten. Första gången jag gör något dylikt. Men det var inte svårt, "wax on, wax off! ;-) Kvällen avslutades då med båt i läggning och en tur på sjön. :D Riktigt fin kväll blev det och en toppen avslutning på en rolig helg! Nästa helg blir nog lite i det lugnare slaget, blir till att ställa inför flytt på måndag. Om en vecka får Erik nyckels till nya lägenheten. Åh, va mysigt det kommer bli.

Ja, det är väl ungefär vad som har hänt i helgen i kompakt format. Blir dåligt bloggande tyvärr men det är för att jag helt enkelt inte sitter vid datorn så mycket nu. Vill mest bara kolla mailen och sen göra nått annat. Men lite tid för er skaffar jag såklart. Jag hoppas bara ni inte blir så besvikna på mig.

Kramar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar