God morgon!!!!

God morgon på er!

Idag är en ny dag och nya möjligheter. Igår efter träningen var jag på mitt vanliga bra humör. Hade däremot svårt att somna men vaknade pigg iaf. Hade tydligen stängt av klockan i sömnen också, för jag har inget minne alls av att den har ringt! Men vaknade en kvart efter att den (antagligen) ringt första gången, så ingen fara på taket. Nu ska jag bara sminka mig lite sen vidare mot skolan.

Idag måste vara en effektiv dag!! För senare på eftermiddagen måste jag ner på stan och fixa lite grejer, mycket logistik att lösa då jag åker till Kroatien direkt härifrån dagen efter tentan och jag måste få mina andra grejer ner till Sundsvall för jag kommer inte hit igen sen och sen ska vi gå på bio. :) Sen är det bara torsdag kvar innan tentan och så vill jag gå igenom det jag tycker är extra svårt så man får lite koll på det också.

Jag tänker inte låta vädret göra mig på dåligt humör idag, tänker inte!!!
Hej hej!
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar