Kroatien


Kroatien, kroatien, kroatien!

Vi hade en väldigt lugn och skön semester. Blev bad och sol och så lite upptäcktsfärder.
 
Första dagen gick vi så långt vi orkade och hade lust med åt vardera hållen från hotellet. Det var ganska varmt så det blev en del vätskekontroller på vägen. Bland annat dessa drinkar, mums! Long Island Icetea för mig och nå annat knas för Erik. Hehe! Goda var de!

Måndagen gick i sol och badets tecken. De andra hade åkt till Dubrovnik för att kolla in den staden. Var nämligen lite mulet på morgonen men sken upp i princip direkt efter att de kommit iväg. Så Erik och jag gick och la oss i en liten bukt bakom en pir. Riktigt mysigt avskilt och bara ett par andra där. Åt typ godaste pastan ever till lunch som jag till och med åt en gång till senare under veckan. Var tortellini med grädde och skinksås. Mums! Vill typ ha den igen nuuuu! Vi smörjde in oss båda två kontinuerligt under hela dagen jag med 15 och Erik med 30. Behöver jag ens berätta vem som brände sig? Jo Erik! Jag skulle köpt faktor 50 som jag funderade på, hahaha! Blev inte så farligt bränd men röd som en kräfta på bröstet iaf. =P

 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar