Lagad

Jag gick ut och gjorde pojkarna sällskap i garaget en kort stund och då menar jag kort, hehe. Jag behövde laga min väska som jag köpte på eBay här för ett tag sen om ni kommer ihåg. Den hade spännen som man knipsade fast själva axelremmen på som inte höll. Första spännet gick sönder redan första gången jag använde den så sen har jag haft snören som håller ihop på båda sidorna. Men idag hjälpte Erik mig att fixa de. Vi knipsade bort de veka spännena och sen böjde vi upp ringen som var på väskan så vi kunde fästa axelremmen direkt där i och det blev perfekt! Som ny och allt som behövdes var några verktyg. :) Tack älskling!

För övrigt så har jag suttit ute och läst bok på förmiddagen, målat lite på hus på eftermiddagen och lagat stor middag till hela familjen. Inte varje dag man gör en korvstroganoff på två hela korvringar!
Var ett slags spänne däremellan förut men nu är den som ny! :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar