Pion buskar

Vilken skön kväll det vart idag! Blev grillat till middag och sen hängde jag ute i trädgården och andades in den härliga sommar luften. Pionerna börjar slå ut lite smått. Rätta mig om jag har fel men visst är det pioner på bilderna här nedan?


Idag har jag haft på mig en klänning från HM. :)
Skulle haft tolkprov idag på eftermiddagen men tolken blev sjuk så eftermiddagen på jobbet idag blev ganska lugn. Imorgon ska jag ta ett glas vin med Sandra på en uteservering i stan. Kommer bli tokmys tror jag! Ska bli varmaste dagen hittills i år här typ, så det passar ju ypperligt. Så smidigt att vi båda jobbar i stan så det bara är att ses när man vill. :) Några tips på vart man ska gå i Sundsvall? Ska väl ta en bit mat också tror jag.

Det var nog allt för idag. Hörs imorgon!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar