Dagens inköp

Jag är väldigt nöjd med dagen inköp. Vill ni se vad jag fick med mig hem? Men självklart! Därför har jag fotat det åt er.


Två linnen från Stadium i märket Soc som synnes. De var nedsatt pris från 199:- så fick dem för endast 79:-/st. Väldigt nöjd med dem eftersom det var det jag verkligen var ute efter också! Sen några få impuls köp, ett par smarta fingervantar, alltså att man kan greja med telefonen samtidigt som man har på sig vantarna, sjukt smart! Sen en kroppsolja som luktar mango från The Body Shop, gudomlig! Sist men inte minst ett par örhängen från snö. Letade faktiskt efter just de örhängena i somras i Sundsvall utan lycka och nu hittade jag dem här för halva priset, var ju tvungen att slå till!

Nu ska jag sätta på musik på hög volym och sätta fart med att tagga inför kvällen. Börja med att diska och sen är det smink som gäller! Pepp, pepp, pepp!!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar