Tes, antites och syntes

Idag har vi jobbat på med vårt case. Det går framåt alltså men allting kan man ju diskutera i oändlighet och det är svårt att komma fram till nånting som vi faktiskt vill skriva ner på papper. På eftermiddagen idag satt vi i sköna soffor och jag tror nästan att vi blir lite mer kreativa när vi inte sitter i en så statisk miljö.


Vet ni vad? Ikväll ska jag faktiskt till Pite. De är tjejkväll där med öppet till typ nio eller tio och de går gratis bussar från stan. Jag, Anna och Sofia ska fara och kolla in stan. Hehe! Anna har ju bott där förrut så jag räknar med att hon får visa oss runt. Jag har bara åkt igenom och vart på havsbadet utanför men aldrig vart inne i stan så det ska bli kul att se nånting nytt. Ibland har de ju bra erbjudanden och sånt under sånna här kvällar också så man kanske hittar nått fynd. ;-)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar