Pontus badet

Riktigt härligt var det att simma idag. Däremot så kom det bara den där lilla regnskuren när jag bestämde mig för att ta bilen så jag hade egentligen kunnat cykla men men. Var typ inga parkeringskyltar någonstans eftersom de håller på att bygga om lite i huset bredvid så det var bara att ställa sig någonstans gratis. De var ju positivt.
Det som var mesta positivt var ändå att jag nästan var helt själv på motionsbanan så det var bara att simma på! 1 km blev det, dvs 40 vändor det brukar kännas lagom tycker jag. Sen la jag mig ner i bastun och blundade en stund (för övrigt helt själv där också), drömde mig bort till värmen på Malta. Sen åt jag en jättegod apelsin också. Ja allt var helt enkelt toppen! :D

Nu har jag precis ätit middag och ska krypa upp i min fåtölj eller kanske lägga mig i sängen. Hehe, väldigt obeslutsam idag märker jag. =P

Myser för mig själv med lite tända ljus. Gjort det ganska många dagar sen jag kom tillbaka hit. Så mysigt med tända ljus!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar