Take me home


Idag är jag dödare än död nästan. Sovit dåligt utan någon direkt anledning i två dagar. :( Om jag inte får sova ordentligt inatt blir jag tokig! Kom precis hem från skolan i alla fall. Föreläsningar på förmiddagen och sen fick vi lite gjort på eftermiddagen också, skönt att ha kommit igång. Nu måste jag egentligen börja laga middag också, ska träna vid sju så måste ju äta strax efter fem typ. Men jag ooooorkar verkligen inte! Gu vad jag gnäller nu känner jag, sorry.

Ni får lyssna på den här låten istället. Min favvo för tillfället. :) Jag har ju väldigt lätt att fastna för musik i reklamer och detta är just en sådan. Från Viasat films nya reklam om ni undrar. På det sättet älskar jag Google för där finns det alltid någon med svaret på mina frågor. Bara googla på något i stil med viasat reklammusik och så är det någon som vet! :D




<3

1 kommentar:

  1. Ibland har man sånna dagar. Hoppas det blev bättre efter träningen. Det såg då så ut iallafall :)

    SvaraRadera