I'm gonna rip my clothes off!

Humöret svängde från ena sidan till den andra alltså! Just nu är jag sjukt glad och känner mig nästan lite harmonisk. Haha ja harmonisk, så bra mår jag just nu! Var på Sh'bam med Sandra och fan vad vi släppte loss!!! De var så himla kul alltså, mycket roligare än förra gången, man var mindre osäker och brydde sig inte ett dugg om alla andra det var bara att köra på. Svetten rann men smilgroparna var uppåt hela tiden. Det är precis så det ska vara när man tränar, kul! Längtar redan till nästa gång. :D

Nu sitter jag och smuttar på lite te och tänkte krypa ner i sängen och kolla på andra som svettas, nämligen de i Biggest Looser. Älskar de programmet men de är verkligen helt sjukt att de typ kan gå ner 8kg på en vecka, sjuk! Men de har å andra sidan lite att ta av men ändå!

Åh ne vad jag mår bra, önskar man kunde må så här hela tiden!

Nyduschad och i bästa nattlinnet. :)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar