HÖST

Nu är det höst mina damer och herrar, det går inte att komma ifrån. Men jag gillar det!! I alla fall om dagarna är som den idag. Strålande sol och ca 12 grader, riktigt härligt höstväder. :D

Började promenera utan direkt mål men kom ner till ett promenad stråk längs nå vatten. Undrar om de var älven, jag tror de. Det var så otroligt fint med solen och vattnet så jag bara gick och gick längs vattnet. Helt plötsligt har det gått nästan 1,5 timme och jag vet inte hur långt jag hade hem ens. Var tvungen att vända av från promenadstråket för jag började bli lite trött i benen men jag ville egentligen inte. Visade sig att de inte var allt för långt hem som tur va så ca 20 minuter senare var jag hemma. Så nästan 2h lång promenad blev det idag och de hade lika gärna kunnat vara 1 för jag hade ingen tidsuppfattning alls! Älska hösten!







Hade kunna tagit hur många bilder som helst när jag var ute men fick hejda mig lite, haha!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar