I throw my hands up if you beleve in my now

Gokväll!
Jag är helt slut nu ska jag berätta för er. Den här dagen har gått i ett. Först skola till ca 16 sen fick jag ett ordentligt ryck här hemma. Kom hem och tittade mig runt i lägenheten, antingen kunde jag vända om och rymma eller ta tag i saken. Jag slängde in alla mina trosor i tvättmaskinen (bokstavligt talat) och sedan började jag plocka. Det ena ledde till det andra och hela lägenheten blev ganska grundligt städad. Känns riktigt skönt nu som alltid när allt är städat och fint! :) Sen var det ju Sh'bam träning på kvällen också så då kan man ju inte låta bli att vara glad!

Blev inte Raw Deli till lunch däremot. Såg inte så lockande ut så vi gick till Da Zhong istället och åt chinabuffé. Blev alldeles för mycket mat men det var ju såå gott.

Jag och Anna på restaurangen.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar