I like the way you work me out!

Hejsan!
Idag har det vart skola mesta delen av dagen. Föreläsningar hela förmiddagen och sedan jobbat med lite uppgifter som ska vara inne på måndag. Efter svårigheter så att vi nästan gick upp fick vi lite kryptisk hjälp av läraren och då släppte allt direkt och vi löste resten av uppgifterna lätt. Ska bara renskrivas till på måndag så är det klart!

Direkt när jag kom hem från skolan slängde jag in en tvättmaskin och kände mig hur duktig som helst. Sen satte jag mig vid datorn ett slag, klockan blev fyra och jag var tvungen att laga mat innan träningen som började vid 18. Middagen blev tacopaj för övrigt, gott gott, men det var inte det jag skulle berätta. Lagom när jag skulle börja byta om till träningen vid halv sex kommer jag på att jag hade min tvätt i maskinen!!! Den har alltså legat där sedan strax efter tre. Bara springa ut och hänga upp det lite snabbt. Fick hänga på tork medan jag var och tränade. =P

Träningen för övrigt var hur tung som helst! På schemat idag stod bodystep och det är en ypperlig mätning på hur otränad man är. Svetten rann efter typ andra låten och när tränaren skriker att vi ska hoppa högre hoppar man 2mm högre än sina ursprungliga 2cm. Haha! Men det är riktigt kul att komma igång igen! :D

Igår kväll blev med vattenmelon till kvällssnack,
denna bild är däremot från i sommras men de var lika gott nu  också!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar