Blödig?

Tog ytterligare en timme innan jag började för Anna störde mig. ;-) haha.. Men nu är det klart iaf. I fas med Jöken (juridisk översiktskurs). Känns som en bra start. :) Eftersom det här är en 15 Hp kurs känner jag att det är viktigt att man är med från början. Går inte att börja plugga en veckan innan och tro att det ska gå bra. Som tur är har vi lite övningar längs vägen också. Alltid bra!

Sen har jag tittat på ett avsnitt av One Three Hill. Nån som tittar på det fortfarande?? Jag har inte följt de alls på flera år. Men nu gick de att se gratis på kanal 5:s play sida. Tackar och bockar! Serien kanske inte är så bra i sig mycket fokus på kläder och musik istället för handling och så finns det en sån där amerikans "jag är en god människa" undermening i det hela. Men deras öden berör mig ändå! Den här serien får mig att gråta i nästan varje avsnitt! Har sett de 3 första avsnitten av den här serien och gråtit varje gång. Hoppas det blir lite lyckligt snart för annars vet jag inte om jag pallar med. =P Eller är det jag som är för blödig??

<3

1 kommentar:

  1. haha. lite blödig är du men jag tittar också fortfarande!! :P illa egentligen för bra är de ju inte men men..

    SvaraRadera