Fixat färdigt!

Nu har jag fixat färdigt för idag. Ni ska bara veta vad jag har grejat och haft mig. Tvättat, städat, lagat mat, diskat, plockat i ordning mina smycken och allt annat tjafs och papper har jag plockat ihop slängt och organiserat. Till och med satt upp en fin krok i hallen. :)
Tog sin lilla tid men nu är jag så jäkla nöjd! (kom osäkt att tänka på en bolibompa låt, typ mr nöjd eller nått sånt hette den.. minns ni? )

Längtar efter att få slänga mig på sängen och det är nog vad jag ska göra här näst. Halv åtta hos mig börjar ju snart. ;-) Sen är det Sveriges mästerkock. Tittade förra veckan men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än. Får se om jag kan bilda mig en uppfattning idag.

Har även gjort en ny lite udda grej i mitt fönster. Kanske ni vill se vad det är? :D
Kram på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar