Idag

Imorge var jag hos barnmorskan. Det gick bra, nya p-piller och lågt blodtryck hade jag. 105/55, vad nu det innebär? =P Haha..

Sen har det bara vart plugg för hela slanten idag. Gått effektivt i vissa perioder och mindre effektivt på andra. =P Vi var riktigt flum nästan allihopa idag. Lixom upprymda på nått sätt. Jag tror det är för att vi har saknat varandra och är så glada över att få vara tillsammans igen. Kanske kan bli så ibland. :) Vi har blivit ett så tajt gäng nu så det känns nästan konstigt att inte ha mina bästa tjejer runtomkring mig jämt! <3

Nu ska jag iväg till Stil. Kondition står på schemat idag. Var egentligen lite mer sugen på gym men det blir bättre att ta det imorgon om man ser till hela veckans träningsupplägg.

Nu drar jag!
Kram kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar