Min dag i ord

Outfit för kvällen valt nu, bara resten kvar! Typ föna och fixa håret och sminka mig. Sen måste jag avgöra om man kan ha finskor (skor med iaf lite klack) på sig även om det snöar som attan ute nu? Just nu lutar det mot ett ja. :)
Ska ut och käka ikväll på Baan Thai i stan med Sandra, Anna, Sofia och Victor. Hört mycket bra om det så jag hoppas på god mat eller just nu hoppas jag mest på mycket mat! Haha. Sjukt hungrig efter träningen även fast jag tog en macka direkt när jag kom hem. Magen får klara sig ett par timmar till helg enkelt.

Annars har jag bara suttit och tenta- "pluggat" idag. Vet inte vad som hände, men efter lunch blev det inte mycket gjort. Men jävligt trevligt hade vi med många skratt. Hoppas det fortsätter så ikväll! :D Härligt att få skratta med sina kära. :)

Hoppas ni får en härlig fredagskväll! (Känns konstigt att det är fredag idag för imorgon kommer det bli minst, förhoppningsvis mer, plugg än idag. Röda dagar och helger existerar helt enkelt inte för studenter!)

Puss och kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar