Blogg-time

Nu är det väl dags för mig också att skriva blogg idag. Tänkt på det hela dagen typ men inte tagit mig för bara. Imorge prioriterade jag att bädda rent och bädda sängen, sen var jag i skolan, hem, prioriterade att äta lunch sen gick jag en sväng till Anna för att skanna in en bild i mitt CV, stannade där och gagga ett tag. Sen prioriterade jag att söka lite jobb. Och här är vi nu. Tiden bara rinner iväg. Bloggen är inte min högsta prio men jag försöker alltid hålla er uppdaterade flera gånger om dagen. Misslyckades totalt idag! Skulle jag ha en större blogg och typ inte bara för min egen skull och eran så skulle det kanske hamna lite högre upp i min "to do list". ;-) Aja, nog om det!

När jag klev in genom dörren idag så hade hela mitt rum en ny känsla. Dels på grund av städningen igår och dels på grund av de nya grejerna jag ställt fram. Känns verkligen som en tjej som bor här nu. Akta dig Erik! Haha, du kanske kommer få en chock nästa gång du kommer hit. ;-) Det första han sa om min nya lägenhet var nämligen: "Det var ju inte alls så tjejigt som jag hade tänkt mig." hahaha!

Vill ni se mina nya prydnader då?? Har fortfarande inte hört ett rungande, JAAA!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar