CV-granskning

Vart tog den här dagen vägen då!? Hur kan klockan snart vara åtta!?

Var en säng till skolan och gjorde en CV granskning vid 13. Tyckte hon hade mycket bra synpunkter. Jag har ändrat om lite men innehållet tyckte hon var bra och tydligt. Ska dit imorgon igen på lunch föreläsning. Skulle handla om hur man lägger upp sitt CV, kan ju aldrig skada att få lite mer kött på benen. Har en till fråga om en grej också. :) Skadar ju inte att de bjuder på lunch heller. ;-)

Så på eftermiddagen satt jag och ändrade lite med sen var det Bodystep kl 17. Var lika kul idag också, men nästa vecka tror jag att jag ska gå på Bodypump 45 efter också. Får man med överkropps styrkan. :D

Nu har jag nyss ätit middag. Känner mig hur trött som helst så jag hoppas jag kan somna tidigt idag! Tittar på "Halv åtta hos mig" också, så klart! Idag är de i Västerås, där jag kommer ifrån. :)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar