Livet på campus börjar vakna till liv...

Fler och fler verkar återvända till campus. Var en snabb sväng på ica med anna och där var det fortfarande lugnt. Men det märktes att några studenter hade börjat leta sig tillbaka. Om ett par dagar kommer det vara full fart här igen. Alla har tentor om typ en vecka. Gäller att bara satsa!! Sen är det ledigt i fem dagar igen. Lovely! Fråga mig inte om hur det blev med resan jag hoppades komma iväg på med min älskling. Ligger fortfarande i planeringsstadiet. Kanske blir något annat roligt här hemma istället.

Jag är redan trött så jag ska nog krypa ner i min sköna säng tidigt idag. Är alltid lite speciellt att krypa ner i sin egen säng. Saknat den! ;-)

De flesta verkar göra någon slags sammanfattning av året som gått. Något ni vill se här??

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar