Bra start på dagen!

Att träna på förmiddagen är faktiskt ganska nice! Hela resten av dagen kvar sen att göra annat på. Det viktigaste är gjort lixom. :) Snart är det dags för föreläsning och det känns jätte konstigt att gå på föreläsning vid tre när man inte haft nån skola på resten av dagen. Efter den är det programråd, kul att höra vad som sägs.

Gjort ett par Quiz nu efter lunch, det är i statistik kursen man måste göra dem. Men det verkar ju helt stört det där!! Sandra hade gjort ett par igår "Matte" och "Beskrivande Statistik" tror jag de var. Hon hade inte kommit in på inlednings grejen. Idag när jag satte mig och ska göra funkar inledningsgrejen så jag gör den först. Sen "Matte" och sen visste jag att hon gjort en till och den ända jag hittar är "index" så jag börjar göra den men fastnar på sista frågan så jag kunde inte göra klart. Men "Beskrivande statistik" som Sandra hade gjort igår var låst idag!! Verkar ju hel snurrigt det där!!! Ingen ordning alls och jag blir helt galen.
Vad är det som gäller!??!
(Detta kanske inte alls var intressant för er att läsa men jag finner det mycket störande!)

Btw, drog på mig ett par jeans nu som jag inte använt på ett tag inte sen i början av höstterminen och då satt de jävligt tajt ska jag berätta för er men nu när jag drog på dem bara gled de på utan problem, skulle nästan kunna säga att de gärna hade fått vara liite tajtare. ;-) Hehe. Känns kul! :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar