Storkok

Vet inte riktigt vart hela den här dagen tog vägen. Slog mig nu dock att jag inte bloggat på hela dagen, dåligt! Men pluggade från ca 10.30 till 15 med lunch där emellan. Sen var jag och Anna en sväng på gymmet och så har jag gjort storkok mat nu också. Låter ju som en ganska produktiv söndag om du frågar mig. Brukar egentligen inte gå i så många knop.

Jag gjorde 4 port pasta carbonara och nu tog jag precis ut en makaronipudding ur ugnen det lär bli minst 6 port med. :D Mina matlådor i frysen var helt slut så det här behövdes verkligen! Mitt liv fungerar inte utan matlådor i frysen typ. ;-)

Nu ska jag nog lägga mig på sängen, titta på en film och vara nöjd med min dag. :) Imorgon är sista rycket inför tentan. Iiiii, tenta på tisdag!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar