Julafton 2010

På självaste julafton bestämde jag mig för att följa med pappa, farfar och Ia till mina kusiner i Stockholm. Jag gav dem en riktig överraskning när jag dök upp där. Var riktigt roligt att göra så! Himla glada blev de allihopa och jag med! :D Nu när man bor i norrland träffas man ju inte så ofta. Pratade med Min kusin Johanna och min faster att de kanske ska komma upp hit på en tjejhelg. Skulle ju vara toppen roligt! Hoppas det!

Julaftonen blev riktigt mysig precis som den ska vara. Mycket mat och fika och klappar överallt. :)

Fina Faster Marie

MYCKET MAT

Ia och Liljan
Farbrors fru Lisbeth

Kusin Christian närmast i bild

Lisbeth, kusin Johanna och Christian

Farbror Thomas
Pappa och jag
 Hörs!

2 kommentarer:

  1. haha : ) fina bilder kusin! Jätte trevligt att du kom! : D

    SvaraRadera
  2. Kul att se bilder! Att du kom var julens bästa överraskning :D Gör gärna om det!!
    kram

    SvaraRadera