Frukost

Nu är det snart dags för träning igen så jag äter en ordentlig frukost nu. :) Alla fick plats på Indoorwalking kl 11. Så då kör vi! Indoorwalking är ett nytt pass på crosstrainern. Hoppas det är kul! Ska ge lika bra kondition om inte bättre som spinning. :D

Min frukost idag

En sak till.
Jag kan uppenbarligen bara somna med tv:n på numera! :( Gick och la mig i sängen vid 23. Rätt bra rid. Men kände mig inte så trött, kollar ett avsnitt av en serie. Fortfarande inte trött. Kollar ett till, fortfarande inte trött! Slår av datorn iaf för jag tänker om jag ger sova en chans kanske jag somnar också. Icke sa nicke! Vrider och vänder mig, kl blir 1 och då börjar ju Boston Legal (vilket jag upptäckt nu den senaste veckan när jag oftast vart vaken vid den tiden.) Så jag slår på tv och tittar på det. Först då börjar jag känna mig sömnig. Så i slutet av det programmet dvs närmare två somnar jag med tv:n på!
Nån som vet vad det är för fel på mig?!?! Skir jobbigt är vad det är iaf!!

Ne, dags att svida om till träningskläder!
Hörs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar