Sommar

Saknade sommaren helt plötsligt! Tänk att få:

Äta lunch på en uteservering!

Grilla!

Umgås med sina fina vänner som inte bor här!

Äta jordgubbar!

Sola på en klippa i skärgården!

Dricka en cider på en servering i solen!

Äta vattenmelon!

Fina bilar kommer fram!

Eller varför inte fiska lite medan solen går ner!
Åh va härligt det skulle vara!! Ge mig sommar nu! Den här sommaren ska jag jobba lite mer än förra året. Men det ska bli kul för jag ska få spendera den i Sundsvall. Alltid kul att upptäcka en ny stad! Hoppas att Sandra också ska vara där kan vi sitta på uteserveringar och skvallra. ;-)

Nu ska jag ner på stan!
<3

2 kommentarer:

  1. När de skrev de sådär måste jag ju säga att de är himla nice med sommar och värme! :P. saknar inte sverige ett dugg men saknar dig! vi hoppas att vi får ett flyg ner till södra thailand imorgon elelr måndag då blir de beachen för hela slanten!! =).
    kram

    SvaraRadera