God morgon!

Ny vaken och ska snart till att få i mig lite frukost. Ska träna Cardio cirkel kl 11. Skönt att få träningen gjort tidigt. :)

Försöker att inte tänka så mycket på gårdagen, blir bara arg och förbannad då. Börjar gå över i frustration och ledsamhet också. Jag blandade ihop allting. Vet inte vad jag höll på med! Kan väl inte vara på¨å topp jämt antar jag, men det jag blir mest frustrerad över är att jag kan det där. Hur kunde jag då fucka up så fruktansvärt! Aja nu ska jag släppa det där, bajs tenta!!

Idag ska jag sitta och skriva lite CV har jag tänkt. Börjar ju bli dags att söka lite jobb och eftersom jag hade tänkt spendera sommaren i Sundsvall måste jag anstränga mig lite mer då jag inte har några som helst kontakter där. Skrivit ner massa företag jag vill söka hos. Önska mig lycka till med det istället! Kanske bäst att sluta plugga och börja jobba istället. =P (ne, haha, skojar bara men tanken är oerhört lockande!)

Dags att kliva upp!
Vad ska ni göra idag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar