Måndag morgon

Tog en lång sovmorgon idag! Har fortfarande svårt att sova. =S Somnade inte för ens vid 2. Men jag tog igen det med att gå upp ur sängen kl 11 idag. =P Nu ska jag snart till skolan en sväng. Ska gå på LTU Karriär, där kan man få cv granskning och hjälp med jobb osv. Känns alltid skönt när nån annan läser igenom ens CV så man vet att man är rätt ute. Sk ju försök asöka så mycket jobb som möjligt i sommar. Banne mig om jag inte får nått!

Sen blir det Bodystep kl 17. Ska bli kul! Gick så bra förra gången så nu är det bara att ge järnet! Vart lite kritisk mot de passet men förra gången var det kul. Lika så Bodypumpen i lördags. Vart riktigt tråkigt de sista gångerna men i lördags var de hur kul som helst!! :D Kunde däremot nästan inte gå igår för jag hade sån träningsverk! Lite bättre idag så jag hoppas det släpper helt vid träningen. :)

Så här såg det ut i lördags på väg till träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar