För att man kan aldrig få för mycket träningskläder

Det är ingen lögn. När man tränar som jag nästan varje dag i veckan behövs det en del toppar, byxor, bhs osv. Så idag köpte jag en ny träningstopp.
Orange (fast det kanske inte syns) från Reebok

Ett vanligt linne (hur skönt som helst) från Wera

Turkosa kökshanddukar. :) Mina jag hade sjöng verkligen på sista versen! Nu har jag fyra nya två randiga och två rutiga.

Halsband från Snö!
Tittat på det en gång tidigare och så kom jag att tänka på det igen tidigare i veckan. Jag var bara tvungen att kolla om det fanns kvar idag när jag var på stan och det fanns! Har "multi-funktion" också så man kan ändra från långt, till medel långt och kort också. Minskar man det från hel långt kan man även använda ena länken till armband! Köpte det för jul-klapps pengar. Så tack pappa! :D

Sista stoppet blev systembolaget. Ska mysa med Josefina ikväll. :)
Visst var de det här vinet vi drack på Baan Thai tjejer??
Det var mina inköp för dagen. Farligt att gå på stan. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar