"Fy fan vad vi är bra!"

Jag måste bara få skriva ett sånt här inlägg! När man tog studenten stod man på flaket och skrek "för vi har tagit studenten ... fy fan vad vi är bra" Och det är precis så jag känner just nu. Fick resultatet en en hemtenta vi gjorde för nån vecka sen idag. Jag och alla jag brukar plugga med klarade den!!! Vi är så jävla grymma! Endast 30% av de som gjorde tentan klarade den. Apropå det känns det ännu bättre. Det bevisar lixom att vi gör nånting rätt iaf. Himla glad nu! :D

Ledsen för dålig uppdatering idag men först satt vi och skrev rapport (går framåt med den) sen kom jag hem ett par timmar och bara låg och slöade i sängen hade ingen lust att ta fram datorn ens. Träning vart det sen och så STOR städning som avslutning. Så ja en helt full dag blev det åter igen.

Just nu tittar jag på äntligen hemma och andas lite.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar