Serier

Följer ni nå serier? Jag var mer "beroende" av sånt förut. Det var nånting varje kväll man ville titta på. Nu måste jag erkänna att fortfarande ofta tittar på tv varje kväll och de blir som att man följer serierna men de är inget jag skulle ha något emot att missa heller. Just nu är det tex "house" på tv och de tittar jag som oftast på men de är inget jag anser att jag följer.

Några program som går på tv nu som jag inte vill missa är "halv åtta hos mig" och "Idol". Men dessa går ju alltid att se på play-kanalerna om man missar dem iaf.
Vet inte vad jag ville med det här egentligen. Bara de att jag kollar lika mycket på tv nu men ser inte lika mycket jag är intresserad av? Haha.. Låter ju helt knäppt men troligen sant. Kan nog bero på att man har färre kanaler nu. Endast "kvalitets tv" som man brukar säga. I viss mån kan jag verkligen hålla med om det, att det är kvalitets tv alltså. Istället för att kolla på nå avsnitt av Simpsons som inte ger så mycket kan man kolla på en dokumentär på kunskapskanalen där man faktiskt lär sig något. Den tanken gillar jag även om det låter töntigt. ;)

Så vad tittar nå på för serier??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar