Gårdagskvällen

Igår var en riktigt rolig kväll. På sittningen satt vi och tjatade på som aldrig förr om allt och ingenting! Blev mellanfest här hemma hos mig. Kul! (men jag fattar inte hur de kunde bli så stökigt). Sen blev de Stuk såklart och fan de var bästa på länge. Koray en klasskompis var dj och han rockade fett!! Vi dansade som tokiga ända tills de stängde vid 2 och så vidare till julius. :)

Sandra sov över här hos mig också. :) Riktigt mysigt och hon sov som en riktig liten mus. Märkte inte av henne en enda gång under natten. Var tvungen att vända mig om för att kolla om hon verkligen låg kvar en gång. ;-)

Tok sjukt många bilder och många som kanske inte är så passande att lägga upp här. =P Här får ni ett blandat bildregn iaf. :) (ganska många men jag antar att mina vänner vill se dem)

Fördrink

Julmiddag





Vart kom glittret ifrån? ;-)

Lyckades med lockningen! (med hjälp av anna) 










Koray, grym dj!

Rockar på dansgolvet på Stuk!


Josefina med sin älskling Johan. :)

Party like a rockstar!

Kvällsmacka!

2 kommentarer:

  1. ååå saknar en riktig lule fest!! ;)

    ser ut som ni hade riktigt kul =)

    SvaraRadera
  2. Ja! Vinet flödade om man säger så. ;)

    SvaraRadera