Snö

Jag älskar verkligen snö och blir glad när den första snön på året kommer. Utförsåkning är det roligaste man kan göra på snö! Men de finns så mycket mer, promenader på isen, längd skidor, pulka, snöbollskrig osv. Varför åker man inte pulka längre? Varför ÄGER inte jag en pulka ens?! Stora frågor som jag inte har något bra svar på. =P Känner mig allmänt slutkörd nu efter SpinPump (spin 30 min, bodypump 45 min)

Händer inte så mycket mer idag ska ladda upp för imorgon. Skola igen som vanligt men sen har vi tagit ledigt på fredag! Nice! Tror jag måste åka ner på stan och köpa mer vin. =P Gick ju som sagt åt mer vin än tänkt förra helgen. ;-) Sen bestämde vi oss idag för att gå ut på Stuk på lördag med och de betyder ju att man måste ha mera vin. Haha.. Låter som värsta alkisen men va ska man säga. Studenter, studenter!!

Lägger in en snöbild kvällen till ära. ;-)

Hoppas ni har en bra kväll allihopa!
Kram!

2 kommentarer:

  1. haha som jag minns de låg de en pulka på vår balkong väldigt länge som då inte var min :P. haha!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja men den slängde jag i flytten faktiskt. Var ju så sliten så man hade nog inte kunnat glida nå bra med den ändå. ;-)

    SvaraRadera