Vinterväder

Hejsan!
Det är vinterväder i hela landet så vi får väl se hur och om man kommer hem ikväll! Både SAS och Norwegian har ställt in ett varsitt flyg från Luleå mot Arlanda nu på eftermiddagen. Jag bara håller tummarna för att mitt går. Skiter i förseningar, det har jag vid det här laget redan räknat med. Bara jag kommer fram nån gång blir jag nöjd. Ska ta med mig datorn så blir de många timmar kan jag alltid kolla på nån film eller serier. :)

Tittar ut genom fönstret nu och de ser fan inte bra ut. Håll tummarna för mig. Jag har lite olika tur när det gäller det här med vädret. Antingen är det super bra eller så är det snöstorm!! Aldrig vart med om en liten försening, utan aningen eller är det som gäller. =P

Angående metod-rapporten så orkade vi inte riktigt ända i mål idag. Hade ju som sagt en hel del att ändra så jag är ändå nöjd med våran prestation idag. Bara lite små grejer kvar i när vi kommer tillbaka. Känns lite surt att vi inte höll vår deadline, för de har vi alltid lyckats med förut, men som sagt har vi ju faktiskt tid i januari och det här lär inte ta mer än ett par timmar!

Jag sitter och uppdaterar Luftfartsverkets hemsida hela tiden nu. Vad gör ni?
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar