Lill lördag

God morgon!
Idag är det onsdag som ni säkert vet. Bara de att igår när jag vaknade trodde jag att det var onsdag då. =P Nu är det "äntligen" onsdag och i och med det lill lördag. Blir inge party för mig men jag tänker alltid på när man var 18 år och faktiskt festade (ibland hårt) på en onsdag. Vet inte om jag skulle göra det i dags läget även om jag kunde. Eller jo kanske nån gång. Haha :D

Vi ska ses i skolan nu 8.30 och sen blir de föreläsning efter lunch. Något jag däremot har att se fram emot är en gyminstruktion kl 17. Är ju ganska bekant med den miljön men det är alltid kul med lite nya övningar. :) Skulle gått förra veckan men då blev min instruktör sjuk. Hoppas hon håller sig frisk imorgon nu. Jag tränar på Stil sportcenter som ligger på skolan men är ett fristående företag. Ett av Luleås största träningsanläggningar tror jag faktiskt att det är. :)



Ha en bra dag allihopa!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar