Lördag

Grannarna höll mig vaken till halv tre inatt därav varför jag sov så länge idag. Vakna för nån timme sen ungefär. Vid två igår natt gick jag faktiskt att sa åt dem att dämpa sig lite efter att de börjar sjunga manskör ute i korridoren. Annars hade jag nog kunnat somna ändå. Men de är nör folk skriker som de blir lite svårt. De kanske ni också förstår. =P Hon som hade festen var iallafall trevlig och de dämpade sig efter att jag sagt till. Hon hade nog inte insett vad klockan faktiskt var.
Jag tycker det är helt okej att ha fest de är inte de. Men oftast kanske man går vidare vid tolv kanske. Lite hänsyn ska man ändå ta till sina grannar när de börjar bli sent tycker jag även om man har sagt att man ska ha fest. Aja nu gick de ju bra iaf hoppas jag inte förstörde hela festen. =P

Vet inte vad som händer idag riktigt. Skönt att vara ledig! Ikväll blir de bastu och utgång i alla fall. :D Ska bli kul. Fått en liten grej på posten som jag ska hämta ut också. Visar den senare! ;-)
Kram allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar